OFERTA 

  TRENINGI GRUPOWE STACJONARNE  

Jeśli potrzebujesz energii grupy aby mieć motywację do ćwiczeń to na warszawskim Wilanowie jest takie miejsce, w którym świetnie się odnajdziesz.

 

Co wyróżnia nasze Studio?

  • to miejsce tworzą wspaniałe kobiety, które tu przychodzą,

  • to, że mimo iż zajęcia są grupowe podchodzę indywidualnie do każdego, daję paletę ćwiczeń
    o zróżnicowanej trudności,

  • grupy nie są duże,

  • jest wspaniała atmosfera,

  • wzajemnie się motywujemy, inspirujemy, nie oceniamy,

  • tu spotkasz się z życzliwością i zrozumieniem zarówno ze strony mojej jak i pozostałych uczestniczek.

 

Jakie zajęcia oferuję?

    PILATES    |     BODYART     |     ZDROWY KRĘGOSŁUP     |     DANCE ¾      

Pochodzą one z nurtu Body&Mind, którego głównym założeniem jest dążenie poprzez ruch do osiągnięcia harmonii ciała, umysłu i duszy. Właśnie takie treningi znajdziesz w naszym Studio. Treningi holistyczne, mądre, prozdrowotne. Oprócz uczenia prawidłowej techniki ćwiczeń, uczę też różnych form relaksacji, odprężania, uczę prawidłowego oddechu, bez którego żadne ćwiczenie nie będzie wystarczająco skuteczne.

 

W ramach zajęć grupowych prowadzę również NORDIC WALKING na terenie Miasteczka Wilanów lub
w Lesie Kabackim. 

 

Co musisz zrobić zanim przyjdziesz?

Skontaktuj się ze mną:

  • porozmawiamy i podpowiem, które zajęcia będą dla Ciebie najlepszą alternatywą,

  • dam znać czy są miejsca w danej grupie,

  • jeśli grupa okaże się pełna, zaproponuję dołączenie do zajęć online jeśli uznam to za bezpieczne rozwiązanie dla Ciebie,

  • kup matę jeśli jeszcze nie masz. Podpowiem jaka byłaby najlepsza.

 

Po zajęciach będziesz zmęczona fizycznie, a jednocześnie zrelaksowana i odprężona psychicznie. Jak to możliwe? To właśnie wyjątkowość tych lekcji. Przyjdź na wybrane zajęcia a przekonasz się sama.

PILATES

 

Twórcą tej metody jest Joseph Pilates, od nazwiska którego nazwa powstała.         Jest to trening dla każdego bez względu na wiek, płeć czy możliwości fizyczne.
Wbrew obiegowej opinii to nie jest "lajtowy" trening tylko dla ciężarnych

czy tylko na dużych piłkach, a z takimi opiniami się spotykam. 

Pilates to wymagające i różnorodne ćwiczenia. 

 

Istnieje 8 fundamentalnych zasad, które charakteryzują i określają tę wyjątkową metodę. Te zasady to:

  • koncentracja,

  • oddech,

  • środkowanie,

  • kontrola,

  • precyzja,

  • ciągły ruch,

  • zrównoważony rozwój mięśni,

  • rutyna.

Moi podopieczni poznają te metody w praktyce podczas regularnych zajęć.

 

Co daje systematyczne praktykowanie metody Pilates?
 

  • poprawę siły mięśni tych najbardziej zaniedbanych a tak ważnych 
    w codziennym funkcjonowaniu. Chodzi o wzmocnienie tzw. „środka”
    czyli mięśni, których nie widać z zewnątrz (najgłębsza warstwa mięśni
    brzucha, mięśnie przykręgosłupowe),

  • głęboką stabilizację,

  • prawdziwą siłę ze środka,

  • zapobieganie bólom kręgosłupa,

  • poprawę elastyczności ciała,

  • wysmuklenie sylwetki,

  • zadowolenie z pogłębionej sprawności ciała

  • i wiele, wiele innych…

Na zajęciach proponuję ćwiczenia od podstawowych do zaawansowanych
i każdy sobie poradzi bez względu na stopień wytrenowania lub jego brak.
Jest to też świetna metoda powrotu do sprawności po kontuzjach, w trakcie
ciąży czy porodzie. Na zajęciach ćwiczymy  na matach z obciążeniem własnego
ciała lub drobnym sprzętem, typu: piłeczki eliptyczne, obręcze, dyski
sensomotoryczne, taśmy, rollery, flow tonic i inne.

 

 

  • Intensywność zajęć: ŚREDNIA 

BODYART

BODYART jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych. 

Został stworzony i opracowany przez Roberta Steinbachera - jednego
z najbardziej popularnych i uznanych prezenterów fitness na scenie międzynarodowej. 

BODYART to wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu. 

Umożliwia praktykę każdemu, prowadząc go do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. BODYART opiera się na teorii Yin (spokój, trwanie,
relaks, wydech) i Yang (aktywacja, ruch, siła, napięcie, wdech) oraz teorii pięciu żywiołów. W praktyce wygląda to tak, że przechodzi się podczas zajęć przez
kolejne fazy, od spokojnej moblilizacji, przez dynamiczną część główną a kończąc przyjemnym stretchingiem i kojącym relaksem. Nieodzownym elementem jest oddech, który stanowi spoiwo między ciałem a umysłem, miedzy ruchem
a bezruchem. 

 

Co daje systematyczne praktykowanie formy BODYART?

  • znaczącą poprawę siły mięśniowej w dość krótkim czasie,

  • spalanie kalorii,

  • regulację wagi,

  • poprawę elastyczności ciała,

  • wysmuklenie sylwetki,

  • wzmocnienie charakteru…

 

BODYART może być podstawowym treningiem w Twoim planie treningowym lub stanowić fantastyczne uzupełnienie treningów biegowych, rowerowych itp.

 

Jest wiele odmian treningu BODYART, m.in.: Classic, Contact, Flow, Structure, Dynamic, Energy. Ze wszystkich wymienionych form odbyłam szkolenia, a moi podopieczni na własnych ciałach doświadczają dobrodziejstw płynących
z systematycznego praktykowania BODYART.

 

Treningi odbywają się na matach i wykorzystywany jest ciężar własny ciała
czasem eliptyczne piłeczki oraz paski.

 

  • Intensywność zajęć: ŚREDNIA i WYSOKA

ZDROWY KRĘGOSŁUP
 

Obecnie większość z nas spędza zbyt dużo czasu przy komputerze
i telefonem w ręce co powoduje zmiany w strukturze mięśniowo/powięziowej. Siedzący tryb życia jest przyczyną bólu i wielu chorób układu krążeniowego, kostnego czy mięśniowego. Odpowiedzią na te dolegliwości mogą być zajęcia pod nazwą: Zdrowy Kręgosłup. To zajęcia profilaktyczne, podczas których uczę prawidłowej postawy ciała oraz oddechu, wzmacniamy m.in. mięśnie przykręgosłupowe i brzucha.
Ważnym elementem tych zajęć jest mobilizacja, stabilizacja i równowaga. Nie zapominam również o relaksacji.  W zajęciach tych może wziąć udział każdy. Jest prosto, przyjemnie, twórczo i efektywnie.

 

Co daje systematyczne praktykowanie zajęć Zdrowy Kręgosłup?

  • redukcję bólu,

  • poprawę napięcia mięśniowego,

  • większą sprawność ruchową,

  • lepszą koordynację ruchową,

  • wyprostowaną sylwetkę,

  • radość z ruchu…

 

Podczas treningów ćwiczymy na macie z obciążeniem własnego ciała przy pomocy grawitacji oraz wykorzystując przyrządy pomocnicze typu piłeczki eliptyczne, tenisowe, tubingi, dyski sensomotoryczne, kije, rollery i inne.

 

  • Intensywność zajęć: NISKA i ŚREDNIA

DANCE 3/4

 

Dance 3/4 to lekcja taneczna ale nie wymagająca umiejętności tanecznych i nie ucząca konkretnej techniki. To rodzaj relaksu w ruchu, którego potrzebujemy wszyscy w tym zapędzonym świecie. Piękna, kojąca muzyka w metrum ¾ do tego proste kroki i naturalne, łagodne ruchy ramion dają niesamowite wrażenia dla ciała i umysłu. Efektem ubocznym tej lekcji jest spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia nadają się dla wszystkich - młodszych, starszych, pań, panów, kobiet w ciąży. Twórczynią tej wyjątkowej formy pracy z ciałem jest pochodząca ze Szwajcarii Lucia Schmidt, u której miałam przyjemność tej lekcji doświadczyć. 

 

Co daje systematyczne praktykowanie lekcji Dance 3/4?

  • redukcję stresu,

  • odprężenie,

  • radość z tańca,

  • zadowolenie,

  • lepszą koordynację ruchową,

  • orientację w przestrzeni,

  • grację,

  • wzmocnienie mięśni,

  • regulację wagi…

 

O tej lekcji nie warto mówić…trzeba jej doświadczyć.

Tańczymy boso lub w miękkim obuwiu, w luźnym stroju. Czasem towarzyszy nam chusta, spódnica lub wachlarz.

 

  • Intensywność zajęć: ŚREDNIA

NORDIC WALKING

 

Nordic Walking to jeden z lepszych treningów wzmacniająco/wydolnościowych, polegający na przemieszczaniu się wraz z kijkami z naprzemienną pracą ramion. Niewątpliwą zaletą tego treningu jest uprawianie go na powietrzu, zazwyczaj jest to pobliski las.


Co daje systematyczne praktykowanie Nordic Walkingu?

  • zwiększenie spalania kalorii (o 40% intensywniej niż podczas marszu),

  • poprawa układu krążenia,

  • niwelowanie nadciśnienia,

  • poprawa ruchomości stawów,

  • regulacja wagi,

  • zwiększenie siły mięśniowej,

  • poprawa funkcji oddechowych,

  • kontakt z naturą…


Do tego trening ten charakteryzuje się najniższym stopniem kontuzji a kijki zapewniają poczucie bezpieczeństwa podczas maszerowania
i poprawiają równowagę. Podczas marszu z kijkami angażowane jest ponad 90% mięśni. Trening dedykowany jest każdemu.

 

  • Intensywność zajęć: NISKA i ŚREDNIA

 
 
 
 
 
 
 
 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom moich podopiecznych, od września 2020 roku wszystkie treningi, które odbywają się na sali są relacjonowane na żywo w zamkniętych grupach (streaming) oraz nagrywane.

 

Więcej w zakładce ONLINE.

Zapraszam

 

Indywidualny trening pod okiem wykwalifikowanego trenera to świetny sposób aby zadbać o swoje ciało.

To jedna z najefektywniejszych form pracy. Dedykuję je kobietom bo sama nią jestem i wiem czego potrzebuje kobiece ciało na różnych etapach życia.

 

Trenując ze mną możesz być pewna, że:

  • otrzymasz indywidualny program ćwiczeń, dobrany pod Twoje cele, możliwości czy ograniczenia,

  • zadbam o Twój czas – ćwiczysz u siebie w domu więc nie nie musisz nigdzie dojeżdżać,

  • moja uwaga skupiona jest tylko na Tobie,

  • nauczysz się prawidłowej techniki ćwiczeń fizycznych i oddechowych,

  • poznasz techniki relaksacyjne,

  • dostaniesz odpowiednią dawkę motywacji,

  • uszanuję Twoje „gorsze dni” dopasowując trening na bieżąco, bo to Ty jesteś najważniejsza a nie realizacja planu,

  • nie pozwolę Ci się poddać.

 

Kiedy warto zdecydować się na TRENINGI PERSONALNE?

  • gdy nie lubisz ćwiczyć w grupie,

  • gdy wstydzisz się wyjść do ludzi bo np. masz nadwagę,

  • gdy nie lubisz jak instruktor narzuca tempo ćwiczeń, krzyczy i puszcza głośno muzykę,

  • gdy masz schorzenia/kontuzje, które uniemożliwiają ćwiczenia w grupie,

  • gdy masz konkretny cel np. schudnąć do ślubu i potrzebujesz dobrego, indywidualnego planu,

  • gdy chcesz trenować komfortowo, w zaciszu swojego domu,

  • gdy jesteś w ciąży i chcesz być pewna, że dobrze wykonujesz ćwiczenia bez szkody dla dziecka lub jesteś po porodzie i chcesz w swoim tempie wracać do aktywności ruchowej,

  • gdy po prostu chcesz mieć swojego Trenera Personalnego.

Co otrzymujesz w ramach TRENINGÓW PERSONALNYCH?

  • indywidualny plan ćwiczeń,

  • doradztwo żywieniowe,

  • analizę wyników badań,

  • motywację, wsparcie,

  • dodatkowe plany treningowe na czas wyjazdów, urlopów,

  • trenera/kobietę, która rozumie Twoje potrzeby, szanuje słabości i ograniczenia.

 

Jak wygląda pierwsza wizyta?

  • rozmawiamy  o Twoim stanie zdrowia (ankieta medyczna), nawykach, celach,

  • robię pomiary: waga, analiza składu ciała, obwodowe,

  • wykonuję podstawowe testy sprawnościowe,

  • prowadzę wstępny trening dające mi ogląd Twojej techniki i obecnej sprawności fizycznej.

 

Umów się na pierwszy TRENING PERSONALNY i pozwól mi sobie pomóc.

 

W kobietach jest moc, jest siła, jest pasja tworzenia. Jest też delikatność, która potrzebuje otulenia

i wsparcia…dlatego powstały AKTYWNE WYJAZDY DLA KOBIET.

 

Czym i dla kogo są AKTYWNE WYJAZDY DLA KOBIET?

  • to weekendowe lub tygodniowe pobyty w ciekawych miejscach Polski dedykowane Kobietom,

  • to czas, w którym odpoczywasz w kojących objęciach natury, regenerujesz się, ćwiczysz,

  • to moment tylko dla Ciebie, wsparty odżywczym jedzeniem, mądrymi treningami, ciekawymi warsztatami, koncertami,

  • to wyjątkowe chwile budowania relacji z samą sobą i innymi kobietami.

 

Dlaczego warto inwestować w AKTYWNE WYJAZDY DLA KOBIET?

  • bo potrzebujesz przestrzeni tylko dla siebie,

  • bo masz okazję doświadczać ciekawych i różnorodnych form ruchu,

  • bo jesteś zaopiekowana,

  • bo nie musisz gotować, prać, sprzątać…,

  • bo aktywnie odpoczywasz, oddychasz świeżym powietrzem,

  • bo Twoja rodzina potrzebuje silnej, wypoczętej i zrelaksowanej mamy i żony,

  • bo jesteś tego warta aby być zrelaksowaną i szczęśliwą.

 

Co zawiera cena?

  • zakwaterowanie,

  • wyżywienie: 3 posiłki wegetariańskie (zazwyczaj) + deser + zioła/kawę/herbatę,

  • różnorodne treningi minimum 2 x dziennie,

  • warsztaty tematyczne,

  • upominek.

 

To, że właściwe odżywianie ma wpływ na zdrowie, samopoczucie, sylwetkę czy efekty treningowe wie już chyba każdy. A jednak wciąż popełniane są podstawowe błędy, które niweczą wcześniej założone cele.

  • Jeśli chcesz uniknąć tych błędów,

  • jeśli chcesz poprawić swoje wyniki badań a co za tym idzie – zdrowie,

  • jeśli zależy Ci na nauczeniu prawidłowych nawyków żywieniowych,

  • jeśli chcesz wiedzieć więcej o dobrym odżywianiu dla siebie i rodziny,

  • jeśli nie wiesz dlaczego nie chudniesz lub nie możesz przytyć,

  • jeśli masz problemy skórne, na które nic nie działa,

  • jeśli chcesz zweryfikować swoją wiedzę na temat odżywiania…

Umów się na KONSULTECJĘ.

 

Jak wygląda KONSULTACJA ŻYWIENIOWA?

 

Po wstępnej rozmowie telefonicznej i ustaleniu opcji konsultacji, otrzymujesz mailem:

  • ankietę, dzięki której mam wstępną wiedzę o Twoim aktualnym stanie zdrowia, schorzeniach, problemach, celach,

  • dzienniczek żywieniowy w instrukcją jak wypełniać, który prowadzisz przez 7 dni,

  • listę badań do zrobienia jeśli nie masz aktualnych z przeciągu pół roku,

Przed pierwszą wizytą wszystko odsyłasz mi mailem a ja przygotowuję się do spotkania.

 

Wizyta może być na żywo lub online.

  • Jeśli jest na żywo, wykonuję pomiary z analizą składu ciała i obwodowe oraz zdjęcia sylwetkowe (zdjęcia są tylko do Twojego wglądu ale jeśli sobie nie życzysz to ich nie robię),

  • Jeśli online, pomiary oraz zdjęcia robisz samodzielnie wg moich instrukcji.

 

Podczas spotkania ważnym elementem jest rozmowa. Konsultacja trwa zazwyczaj 1-1,5h więc mam czas aby w spokoju wysłuchać o wszelkich problemach, przedstawić analizę wyników badań, zaproponować rozwiązania, wyjaśnić podstawowe zasady odżywiania i ewentualnej suplementacji.

Wysyłam rozpiskę, która zawiera wszystko co zostało omówione podczas spotkania wraz z planem działania i przykładowymi przepisami na posiłki.

 

Jakie są opcje KONSULTACJI ŻYWIENIOWEJ i co zawierają?

POJEDYNCZA KONSULTACJA:

  • zawiera wszystko co powyżej opisałam

  • inwestycja: 200zł.

 

MIESIĘCZNA WSPÓŁPRACA:

  • zawiera wszystko co powyżej opisałam

oraz:

  • drugą wizytę/kontrolną po miesiącu z ponownymi pomiarami, zdjęciami,

  • cotygodniowe raporty, które wysyłasz mi mailem i relacjonujesz wdrażane zmiany i postępy,

  • ciągły kontakt telefoniczny i mailowy z wszelkimi pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi współpracy żywieniowej,

  • inwestycja: 300zł.

 

2-MIESIĘCZNA WSPÓŁPRACA:

  • zawiera wszystko co powyżej opisałam

oraz:

  • drugą wizytę/kontrolną po 2 miesiącach z ponownymi pomiarami, zdjęciami,

  • cotygodniowe raporty, które wysyłasz mi mailem i relacjonujesz wdrażane zmiany i postępy,

  • ciągły kontakt telefoniczny i mailowy z wszelkimi pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi współpracy żywieniowej,

  • inwestycja: 500zł

 

Zrób pierwszy krok ku zdrowiu – umów się na KONSULTACJĘ ŻYWIENIOWĄ.

 

To wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenia, które pojawiają się cyklicznie na terenie Studia lub plenerowo.

Tematyka spotkań jest wszechstronna, od lekcji tanecznych, przez wzmacniające, oddechowe po rozwój mentalny czy  koncerty relaksacyjne. Prowadzę je sama lub zapraszam fachowców z danej dziedziny, których cenię, znam osobiście i wiem, że przekażą solidną dawkę wiedzy, pozytywną energię i zachęcą do zgłębiania danego obszaru.

 

Od momentu powstania Studia na warszawskim Wilanowie te spotkania są stałym punktem programu. Pojawiły się do tej pory tak wyjątkowe tematy jak:

  • Qigong,

  • Kąpiel w dźwiękach – koncerty relaksacyjne,

  • Świadomy trening mięśni dna miednicy,

  • Karnawałowe lekcje taneczne,

  • Joga Twarzy,

  • Skazany na biurko – warsztat dla zasiedziałych

  • Warsztat oddechowy

  • Pilates + sztuka

  • i wiele innych.

 

Warsztaty zazwyczaj kończą się poczęstunkiem i rozmowami. Dzięki tym spotkaniom poznajemy ciekawych ludzi i ich pasje, poznajemy też siebie nawzajem.

To wyjątkowe spotkania ciekawych, świadomych i mądrych ludzi.

 

Jesteś ciekawa co będzie tematem warsztatów w tym sezonie?

Zapisz się do newslettera a na bieżąco będziesz otrzymywać powiadomienia

o zbliżających się spotkaniach.

 

Zapraszam!

  • Facebook Studio Treningu
  • Instagram Studia Treningu
  • YouTube Studio Treningu

Pilates

Bodyart

 Nordic Walking
Studio Treningu Agnieszka Śliskowska